tisdag 24 november 2009

Söndagen




I söndags mötte jag upp Thilda på Delselius i Gustavsberg och åt en liten lunch. Bakom disken som var fylld med massa godsaker stod en söt Sanna. Efter vi fikat klart sa vi hejdå till henne och bestämde oss för att åka och titta på julmarknaden vid Värmdö Köpcentrum i Mölnvik. Där hittade vi en fin Jojo inne på SuCasa där hon jobbar. De är en helt underbart mysig inredningsbutik med allt. Du kan hitta saker du aldrig trodde fanns, eller som du verkligen inte trodde du behövde. Men efter du varit där så ja. Jag vill verkligen ha deras handgjorda tallrikar och skålar i olika färger. De är så fina! Också vill jag ha deras doftljus. Hehe. Spenderade en heldag där inne för ett tag sedan, suktandes efter allt mellan himmel och jord. De ska även lansera en hemsida med webbutik inom kort. Jag tror på succé! Jag och Thilda strosade runt där bland de röda-vita småstånden tills vi fick syn på ett som gjorde crepes. Vi delade på en med nutella och banan. Det smakade riktigt bra får jag lov att säga! Sen åkte jag hem och somnade nöjd i sängen.

2 kommentarer: