måndag 23 november 2009

Måndag

Dagen började med att jag inte vaknade när klockan ringde imorse. Jag var helt och hållet inne i en dröm och då är det omöjligt för mig att vakna. Så tröck bara av mobilen såfort den började ringa. Tillslut drömde jag om att jag kom försent till mitt jobb pga av att jag inte hittade min bil eller nått liknande. Då vaknade jag fort och tittade på klockan. Shit, hade 10min på mig innan jag skulle åka hemifrån. Snabbt in i duschen och åt en smörgås. När jag väl sitter i bilen och känner att jag nu kan jag sluta stressa och slappna av. Det är ju bara 20min bilfärd sen är jag framme på jobbet i god tid. Men nej, för då startar den inte. Förskte vrida om nyckeln så många gånger att min högertumme är alldeles öm nu. Fick ta tunnelbanan och kom lite försent till jobbet. Drömmen blev sann. Va knäppt egentligen. Men så kan det gå. Idag ska jag på lunch med en kollega och vi ska prova ett nytt thailändskt ställe här i Liljeholmen. Jag måste ju förbereda mig lite innan vi åker. Hehe. Igår var det exakt en månad kvar tills att vi åker. Det är så nära nu!

1 kommentar:

  1. Söta Malin, har du möjligtvis lust att hjälpa mig med min blogg? Lite förändring just på headern.. Du är så duktig på att fixa sånt och massa bilder och så. Har du lust? :) kraam!

    SvaraRadera