onsdag 11 november 2009

Tydligen kan man inte lita på vad folk säger. En läxa som man får lära sig om och om igen. Det var inte alls bara ett word-dokument och en bild som inte gick att rädda. Mer än hälften av alla filer på hårddisken var borta. Så efter att pappa hjälpt mig att klaga så ska de ta en till titt på den. Fyfan vad besviken och ledsen jag blev när jag märkte att så mycket var borta. De hade ju gett mig värsta förhoppningarna. Trodde allt hade gått jättebra och att jag skulle få tillbaks allt. Men så var inte fallet. Har slutat hoppats nu. Fyfan.. varför ska dessa foton ligga så jävla nära om hjärtat? Det gör de verkligen och det tänker jag inte krypa under mattan om. Jag vill ha tillbaka dem!

Nu ska jag sluta skriva om de där dumma och fåniga bilderna och försöka glömma de ist. Som att de inte finns värre problem ute i världen! Men jag tappade verkligen suget att fota efter att hårddisken gick sönder. Tur att jag har Thailandsresan att se framemot. Annars vet jag inte hur jag hade mått.

Har inte riktigt fattat att jag ska åka till paradiset än. Kommer på det ibland och då sprätter det till i hela kroppen och jag blir jätteglad. Jag är så tacksam och glad över att vi ska åka! Igår var det exakt 6 veckor kvar. Tiden kommer bara springa iväg!

2 kommentarer:

  1. Usch, det är hemskt när det händer. Hela min gymnasietid och två Indienresor i bilder försvann när min hårddisk kraschade för nåt år sen. Blev jätteledsen, men nu kan jag inte säga att jag saknar bilderna. Men det hade såklart varit guld att ha haft de kvar!

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt! Ja det är verkligen hemskt! Men jag får helt enkelt skapa nya foton. Men känns så trist att nästan hela ungdomskorten är borta och jag som varit extrem när det gäller att fota. Men det blir nog bättre med tiden, fast att man nog alltid kommer sörja de lite. Vi får helt enkelt se korten i tankarna och vara glada för det istället! :)

    SvaraRadera