torsdag 10 september 2009

Torsdag

Idag skulle jag vilja ha:
  • en slapp tröja, Exakt denna från H&M.
  • Ett par lårhöga stövlar i Mocca, helst de från Topshop. Så snygga! 
  • De tightaste jeansen man kan komma över.
  • Lockat låångt mörkt hår!
  • Ett par snygga pilot brillor.
  • En tung, stor och megadyr klocka som smeker min handled. 
  • Sist men inte minst, helst en balenciaga väska i nån fin färg dinglande i armvecket.
Om jag så kunde skulle jag faktiskt ändå inte unna mig allt detta. Och det är så skönt! För just nu är jag inne i en fas där jag snabbt kommer på mig själv med att jag antagligen skulle tröttna på dessa kläder inom en vecka och suktas efter nya. What's the point? Inte som att jag mår bättre av det. Visst vill man ha lite nya kläder nu till hösten. Såklart! Men jag har faktiskt redan 5, eller nej 6 höstjackor som är riktigt snygga! Längtar tills jag kan använda dem! Jag har ett par nya svarta enkla höststövlar. Det enda jag behöver är lite nya enkla toppar och kanske ett par nya jeans. Mitt shoppingbehov är inte ens i närheten så stort som det var förr. Hehe, om jag ska va helt ärlig känns det faktiskt som en befrielse! Hoppas det håller i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar