måndag 14 september 2009

Måndag

I lördags var jag och Rebecca lite busiga. Vi överraskade min älskling Stefan genom att gå och titta på hans teater. Shit, vad han är grym!! Vet inte vad jag ska säga, men han är helt otroligt duktig! Han blev iaf glad att vi kom. Efteråt åkte vi hem till mig och fixade oss. Stefan kom även han hem och gjorde oss sällskap. Efter en liten tid kom även Annie. När älsklingen lämnat oss för att åka till stan så lånade vi hans manus till den andra teatern och började spela själva. Haha, om vi var grymma.. höhö. Runt 12 drog vi in till stan och efter mycket om och men så hamnade vi på East. Det var mysigt, tills jag började må superdåligt så vi åkte hem runt 3 tiden. Vart så jäkla trött och kändes som att jag höll på att försvinna in i huvudet. Dagen efter var den värsta dagen på ååår, kände mig så j*vla bakis, yr och ont i huvudet och kände mig bara ännu mer borta då. Sov hela söndagen. Drack inte en droppe när vi var ute. Undrar om det var för att jag tog i så mycket när jag tränade. Hehe, träningsvärk har man ju också haft. Har knappt kunnat röra mig. Men nu mår huvudet och kroppen bra igen. Så skönt! Måndag idag och det här kommer bli en fin vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar