onsdag 9 september 2009

Onsdag

Fick både ett lite tråkigt och positivt samtal från pappa idag. Det var läshuvudena inuti hårddisken som gått sönder och de måste göra en sökning genom hela europa efter exakt likadana för att kunna ersätta de trasiga. Finns tydligen inte många som är exakt lika. Allt skulle gå på 7000kr, det med ny hårddisk. Så vi fick lite rabatt. Visst är det mycket pengar, men man kan inte värdesätta bilder på det sättet. Iaf inte jag! Inte foton jag har tagit sen jag fick min första digitalkamera på Gran Canaria i 9an. Det skulle troligen kunna rädda 70-75% av alla filer. Och det är mycket mer än jag vågat hoppats på! Får hålla tummarna på att det funkar nu också! Pappa gav dem klartecken idag iaf. Snälla någon.. det bara måste funka nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar