onsdag 2 mars 2011

Tre år tillsammans

Igår firade jag och älsklingen att vi varit tillsammans i tre år. Tre år! Herregud vad tiden går fort. Minns så väl känslan första gången jag såg in i Stefans ögon när jag blev presenterad för honom vid svampen på Stureplan. Jag blev störtkär och tänkte honom ska jag bara ha! Så jag raggade upp honom på fejjan och vips efter 6 månader frågade han om jag ville flyttta ihop med honom i hans nyköpta lägenhet i Sumpan. Älskar min prins så mycket, han är världens finaste man och jag gläds så otroligt mycket över vårt kärleksfulla förhållande. Han är mannen jag alltid drömt om! I mitt hjärta vet jag att året vi har framför oss tillsammans kommer förgyllas av mycket kärlek, många underbara stunder, spännande händelser och utmaningar.

Jag fick en jättefin lila klänning/topp av älsklingen som jag tittat på dagen innan. Han köpte den åt mig i en butik som ägs av Mackes fru Therese här i Kamala. Hon har verkligen grym smak när det gäller kläder!

Vi firade vår årsdag med att vi åkte till Kata Beach och tittade på en vacker solnedgång och åt på en fin restaurang för att avsluta med en film i sängen. Det var ett helvetesväder här igår, det var blixtar som lös upp hela himlen och ett förjävligt muller stup i sekunden. Jag har Aldrig varit med om något liknande. Jag som inte brukar vara rädd hoppade upp i Stefans famn som en liten flicka. Fy! Som tur var hann det lugna ner sig tills vi skulle sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar