fredag 4 mars 2011

Moviestar

Igår kom Stefan och Rebecka hit och lånar nu ena sovrummet under tiden dem letar boende här i Phuket. Så igår åkte vi till Phuket och åt en trevlig middag tillsammans och sen avslutade vi med en stor Chocolate Lover glass här i Kamala. Herregud, att jag alltid glömmer bort att jag inte tål mjölkprodukter. Slutar alltid med att jag får kramper i magen efteråt och den svullnar upp som en ballong. Usch å fy. Som tur var älskar jag sojamjölk. Mums!

Låg i solen en timma igår och fick solsting. Vadå känslig. Jag hade ont i huvudet hela kvällen och mådde bara allmänt dåligt. När jag satt på moppen igår kändes det som mitt huvud skulle ramla av för att min nacke inte orkade hålla upp det. Men iofs var det första gången jag solade på riktigt, så Sara du behöver inte oroa dig, jag är inte ett dugg brun.

Idag är jag tröttare än tröttast och mår fortfarande lite skumt så just nu ligger jag i sängen och slötittar på tv. Ska plugga och jobba lite snart.

Stefan var och provfilmade för en liten liten roll i en dramaserie som spelas in här i Thailand med Kjell Bergqvist. Mer vågar jag inte berätta. Dem ringde iaf senare på kvällen och sa att Han Fick Rollen!! Wie :D Min moviestar, haha. Så just nu är han på inspelningen här i Kamala och hans scen spelas inte in förens runt midnatt ikväll. Men fan vilken cool upplevelse. Jag skulle hängt med och tittat hur det går till backstage. Men tyvärr mår jag som sagt inte så bra för att sitta där hela dagen. Det kommer gå jättebra för min älskling. Han är bäst! Berättar för er här sen när hans avsnitt ska visas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar