onsdag 2 mars 2011

The Regent

Heej! Det var ett tag sen jag bloggade och det har hänt endel sen sist. Nu är vi i Phuket och har hittat vårat långtidsboende. Det är en grym 2 sovrumslägenhet med kök och vardagsrum på The Regent Kamala. Det finns två gym och två pooler så det är ett riktigt nice område. Just nu har jag tagit Roomservice och tittar på en film på tvn. Kommer dock inte att få i mig alla dem där garlic bread själv. Åh nej, så tjock är jag inte.

Idag har vi tagit en långfika på stranden med Stefans kompis Macke som bor här under större delen av året tillsammans med hans familj. Han har en grym båt som vi ska ut och åka med endel. Bla ska vi till Koh Lanta där dem har ett beach hus. Det ska bli asnice!

Imorgon lånar vi ut ena sovrummet till Stefans kompis Stefan och hans tjej som ska bo hos oss i några dagar. Ska bli jättetrevligt!

Sen på måndag kväll kommer min fina vän Sara hit! Jag längtar så sjukt mycket, vi har två veckor med så mycket kul framför oss :D Jag tycker hon är ascool som ska flyga hit alldeles själv och byta flyg två gånger. Det kommer gå jättebra för henne! Det vi har önskat oss att hon tar med från Sverige än så länge är, Kalles Kaviar! Haha, ska försöka komma på om det är något mer vi kan tänkas behöva.. kanske inpackning.. vi får se.

Nu ska jag fortsätta titta på filmen. Vi hörs senare!! Puss och kram <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar