tisdag 26 oktober 2010

Morgonpromenad

Efter att jag fick tillbaka min hårddisk som varit på lagning så fick jag faktiskt en hel mapp med miniatyrfoton från allt jag filmat. Det är faktiskt lite häftigt att bara kolla på dem istället för på filmerna. Men självklart fanns även dem kvar efter räddningen. Bjuder på lite från det jag filmade i La. I framtiden vill jag sätta ihop en lång film från allt jag filmat. För nu har jag en dum dator som snart kommer ge upp och inget bra redigeringsprogram för filmer. Men någongång!

Imorse var jag och Stefan faktiskt uppe tidigt och gick en promenad i mörkret. Det var så mysigt. Sen fortsatte vi hemma med att sätta igång en brasa. Har ju helt missat att berätta det! Jag fick en skorstensfri öppenspis av Stefan en helt vanlig lördag för några veckor sen. Ska slänga in ett kort så ni får se hur fin den är. Underbart sätt att starta dagen på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar