tisdag 19 oktober 2010

Kört fast

Nu känns det som en stor tyngd har släppt från mina axlar. Innan lunchen blev jag klar med en uppsats som jag kört fast ordentligt i. Men nu har jag skickat in den och det känns så skönt! Det är så svårt att njuta av nuet när man kört fast i något sådär. Det känns bara dumt att ens gå och lägga sig när man vet att klockan tickar. Som idag skulle jag äta lunch med Sara, tror typ att det var tack vare det som jag gjorde klart det innan jag mötte upp henne. Kände att det inte skulle kännas lika bra om jag inte hade gjort klart det. Som sagt så är det svårt att njuta 100% av alla stunder. Men istället fick jag värsta flytet och blev helt klar. Så blev det en mysig lunch och det var så härligt att träffa tösen.

Nu kan jag köra vidare på den roligare delen, nämligen bygget av hemsidan. Vi ska bygga den i tre steg så lärarna ser exakt hur vi går till väga. Har fått feedback på första inlämningen och fick bara positiv respons. Så det känns också bra! Plus att jag verkligen älskar hur man kan plugga och jobba samtidigt. Idag ger jag en fet guldstjärna till distansutbildningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar