måndag 9 augusti 2010

Honey, I'm home!

Nu är vi hemma igen. Kortet ni ser ovan är från Cavo Greko på Cypern. Vi var där och hoppade från en klippa som är 12m ovanför vatten. Eller jag hoppade inte, fan vad jag ångrar det. Men Stefan hoppade flera gånger. När jag väl tänkte hoppa så gick det inte för att det var alldeles för höga vågor och strömt i vattnet. Men om vi åker tillbaka dit ska jag helt klart hoppa!

Vi har haft en jättehärlig semester på Cypern. Det enda jag kan klaga på eller som jag är besviken över är maten på Cypern. Jag kan inte säga att jag har ätit en enda jättegod måltid tyvärr. Jag som är helt matgalen tycker det var lite trist.

Nu har jag iaf ytterligare en vecka ledigt här hemma i Stockholm. Pappa har köpt en båt som vi ska åka ut med någon gång i veckan. Det verkar vara en riktigt nice Daycruiser. Hoppas vi kan åka wakeboard från den. Nu ska vi gå och sova i vår mjuka säng, ska bli sååå skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar