måndag 30 augusti 2010

Helgen

Jag har haft en jättetrevlig helg. I fredags var vi ute och åt med David och Sandra. Vi åt på Stefans kompis restaurang Cypern. Älskar verkligen den restaurangen. Det är så gott! Efter det blev det att vi gick på RAW Comedy Club och skrattade en hel del. Det var kul att se Mårten Andersson igen. Jag var med i Leilas matlagningsprogram en gång och blev bjuden på mat, då var han där. När programmet slutat så satt vi kvar allihop och rökte vattenpipa. Haha, tror dock aldrig han skulle känna igen mig så blyg som jag var då också var det väl för några år sen. Men han var riktigt rolig! I lördags hängde jag i stan hela dagen med Stefan, Alvaro och Michael. Vi tog en fika på Lisa på Torget och åt senare på Vapiano. Det var verkligen en jättemysig dag. Sen så var jag hemma på Värmdö igår och åt middag med familjen. Myspys! Jag har kommit på en jätterolig idé som jag kommer ta upp med några personer när jag kommit lite längre på den. Nu ska jag jobba. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar