tisdag 27 juli 2010

Protaras


Heej! Nu är vi på Cypern. Det är helt underbart här! Vi bor i en lite mindre by som heter Protaras. Vi har hyrt en moppe och det tar ungefär 10min till Agia Napa. Vi åkte dit igår kväll och shit vilket galet nattliv och det är sjukt mycket ungdomar här. Vi träffade Stefans gamla chef som äger en nattklubb där, pratade lite med honom och även några andra killar han känner som äger Grabbarna Grus där. Men vi var inte där länge, detc var inte riktigt något för oss kan man väl säga. Idag var vi på Nissi Beach vid Agia Napa hela dagen och solade och badade. Det va riktigt nice! Herregud va mycket folk! Värsta partystället. Men som sagt så var det bara riktigt Nice! Vi åt buffé på en restaurang och det var grymt gott, gudomlig fisk! Självklart har jag råkat bränna mig lite också. Det har varit sol hela dagen och väldigt varmt. Det är så skönt!

Nu sitter jag på ett Café som är 10m från vårat hotell. Internet är jättesegt och hade förberett att ladda upp lite bilder, men det funkar inte. Den bästa jag kunde få upp var den ovan. Ni ser ju hur det har hackat. Det är ifrån en promenad vid stranden nedanför vårat hotell. Då var det inte sol, men det har varit klarblå himmel resten av dagen. Men ska försöka hitta något annat bättre internet snart. Ska gå tillbaka till Stefan nu och träna lite styrka, sen blir det middag. Ha det bra så hörs vi snart! Kraaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar