tisdag 20 juli 2010

Lördag

I lördags skulle vi ha legat på stranden, blivit lite brunare och badat. Vi försökte med det till en början tillsammans med Stefans kompisar vid Flatenbadet. Men det började regna så då gav jag Stefan och Kalle upp och åkte in till stan för att kolla utbudet i affärerna. Stefan som nästan aldrig shoppar hade värsta flytet. Jag satt skönt placerad i en skinnfotölj medan han provade plagg efter plagg och hade modevisning för mig. Jag valde ut en t-shirt som han passade sjukt bra i, så han satte på sig den på en gång (den orange-röda). Innan vi begav oss hem så smet vi in på Butricks och testade masker och peruker. Jag kan inte sluta skratta åt bilden där han har grå peruk! Vad mycket håret gör på en människas utseende. Det är faktiskt riktigt kul att testa allt där. Vi avslutade med att dela på en pizza från Morella. Pizza i världaklass! Muums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar