torsdag 15 juli 2010

Dresss

Åh jag klämde på den här underbara skapelsen till klänning för ungefär en månad sen. Men tyckte inte den va värd priset. Igår va jag inne i samma butik och den hängde troget kvar, och var dessutom nedsatt 50%. Nu tänker ni säkert att va kul att hon fick klänningen ändå. Men nej, för jag köpte den inte. Jag har tappat shoppingstinget. Vet inte när jag ska köpa saker längre. Har inte shoppat på någon månad. Men ska ringa till affären och försöka be dem lägga undan klänningen. I'm a dressoholic, yes I am ha! Yes I am ha!

Jag vart för övrigt jättenöjd med klippningen igår. Hon tog typ 4-5cm och fick bort det slitna, men de känns fortfarande långt. Ni kan ju se på korten ovan. Kunde inte bli bättre!

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har slumpade fram den :) Snygg klänning vart ifrån är den?

    SvaraRadera
  2. Tack :) den är från Mango och är på rea just nu!

    SvaraRadera