torsdag 20 januari 2011

Update

Men usch vad dålig jag är på att blogga. Fy på mig! Nu jobbar jag bara 13 dagar till innan det bär av till Thailand. Har en del att fixa innan, men det mesta är redan klart iom att vi flyttade ur lägenheten tidigare. Har tom packat resväskan redan. Fast den är alldeles för full för vad jag har tänkt att shoppa där nere. Ska gå igenom packningen både en och två gånger innan jag drar igen blixtlåset. Det bästa är ändå att påvägen hem får vi ha med oss 30kg bagage ist för det vanliga 20kg. Jippie! Ikväll ska jag käka middag hemma hos Jojo med Emm. Men först ska jag hem till föräldrarna på Värmdö och testa två nya bikinisar som har kommit med posten. Imorgon ska jag förhoppningsvis mysa med Sara heela kvällen. Vi har sjukt mycket att prata om och planera :D Ha det underbart! <3

2 kommentarer:

  1. Men Malin, är det en ring jag ser på ringfingret? :D

    SvaraRadera
  2. Nä(tyvärr inte. Haha! :D), det ser ut som så på kortet bara, måste ha blivit vänt på något sätt. Ringen fick jag när jag tog studenten av faster och farbror och har jämt på mig den.

    Vem frågar? :P

    SvaraRadera