tisdag 4 januari 2011

Thailand

Som jag skrev i ett inlägg för några dagar sen så har vi bokat en resa till Thailand. Yeyeye! Vi slår till på stort igen. Denna gång stannar vi två månader. Om jag längtar! Är så trött på kylan nu. Det ska bli helt underbart. Vi är lite kluvna över vart vi ska vara. Det står mellan Hua Hin, Phuket eller Koh Samui. Alla tre har en massa fördelar samt få nackdelar. Det kommer att bli ett svårt val. Vi vill gärna ha möjligheten att besöka Bangkok ofta och därför känner vi starkt för Hua Hin som inte alls är så lång bilfärd därifrån. Jag tror faktiskt att det lutar åt det och om det inte skulle vara bra i Hua Hin är det ju bara att åka vidare. Så står det alltså till. Den 12 februari lämnar Stefan och jag Sverige för Thailand i två månader. Längtar så galet mycket!

Jag längtar tills jag får sola, bada, ta vackra foton med kameran, lära mig surfa/kitesurfa?, massage, äta god och nyttig mat, spela strandtennis, träna, mer tid till plugget, shoppa, mysa med älsklingen framför fina solnedgångar, åka moppe och så mycket, mycket mer.

3 kommentarer:

  1. Då missar du min födelsedag, igen! Haha.
    Men åhåå, vad nicebajs det låter för er!! :D:D:D:D Vill ocksååå!!

    SvaraRadera
  2. UNDERBART!!!! Älskling ring mig, behöver hjälp med bloggen, haha

    SvaraRadera
  3. Sara - Nää igen :( tråk! Får köpa någon fin thaipresent till dig :D Något som önskas? ;) aa jättenice ska de bli! Kom och hälsa på i värmen! Det förtjänar du! Kommer till dig efter jobbet darling <3

    Jessica - Älskling, är det du som ringt från Dolt nummer? Lämna med för helskotta så jag vet att det är duuuu!!! haha :D:D Ringer dig efter jobbet <3

    SvaraRadera