onsdag 8 december 2010

December

Hohoho i julstugorna! Här har det varit tomt ett tag, ska försöka bli bättre på att uppdatera. Känner mig bara som ett ända stort virvarr just nu. Det händer så mycket att jag inte hinner med allt. Både jobbiga och roliga saker. Vill så mycket och måste så mycket. Finner ingen balans! Men allt blir bra tillslut. Det vet jag. Måste skriva listor för att hinna med allting jag måste göra. Att man aldrig kan vara ett steg före istället. Jag försöker hela tiden att vara positiv, men just nu känns det som att jag bara stöter på motgångar. Men kommer ha mycket tid framöver att hinna ikapp med allt.

Ikväll ska jag iaf hem och mysa sååå mycket som det bara går med älsklingen. Kura upp mig i hans varma famn och pussa på honom en triljongånger. Det är prio 1 på listan idag. Hoppas ni mår bra där ute! Vi hörs snart. Kram

Föressten så har jag lagt upp min hemsida nu. Det är lite kvar att fixa på den men ni kan ju alltid ta er en titt!
malinrosenholtz.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar