måndag 15 november 2010

Monday morning

 
Godmorgon! Hoppas ni haft en trevlig helg. Jag var faktiskt ute i lördags. Kände mig lite vilse med tanke på att det typ var ååår sen jag va ute, speciellt här i Sverige. Började kvällen hemma hos Jessica där vi fixade oss och hade de mysigt, sen drog vi in till Stures och hamnade på någon vip fest och efter det åkte vi till Berns. Vilka härliga och stora lokaler Berns har. Det är precis så en festlokal ska se ut! Måste dock erkänna att jag faktiskt inte tyckte det va speciellt kul. Jag var taggad och såg fram emot att gå ut, så jag hade ju rätt inställning. Men trots att jag inte drack en droppe känner jag mig fortfarande bakis än idag. Igår vaknade jag upp med sprängande huvudvärk. Jag har så mycket hellre en mysig hemmakväll med några vänner. Men det var kul att umgås med Jessi, klä upp sig och få sminka sig lite mer än vanligt. Nu ska här jobbas. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar