onsdag 3 november 2010

Hemsida

Snart ska jag skicka in min färdiga hemsida till min lärare. Alltid när jag bygger en hemsida så har jag svårt att känna mig helt färdig och nöjd med resultatet. Jag vet att det är för att jag inte vill avsluta själva projektet. Älskar att hålla på och trixa och fixa, hitta nya vägar och bygga på olika sätt. Är precis likadan när det gäller redigering av foton, kan hålla på i timmar och orginaltfotot kan ha fått sju helt olika utseenden när jag är klar. Men samtidigt är det ju det som är kul och man lär sig Alltid något nytt när man sitter och leker på datorn. Det är hela tiden något i mig som säger, sluta inte än det finns fortfarande så mycket mer du kan göra. Men nu börjar jag faktiskt känna mig helt färdig och har börjat avsluta detta projekt. Haha och om igen, vadå börjar. Måste nog skaffa hjälp! Det enda jag har problem med är vilket foto jag ska använda mig av på kontaktdelen. Har inget som passar idag utan får ta mig i kragen och fixa något nytt. Fotot ovan på älsklingen blir på förstasidan iaf. Det är spikat och passar som en smäck. Ger er webbadressen när jag publicerat sidan. Jag kanske ska berätta att hemsidan är till för att jag ska visa upp mina foton. Så nu vet ni. Puss&Kram

1 kommentar:

  1. Hej
    Hur mycket på en skala 1-10 längtar ni tillbaka.
    Vi är glada att ni är hemma, kanske fira Jul
    tillsammans i år.
    Kram Mamma

    SvaraRadera