tisdag 14 september 2010

Sweet dreams

Vilken ljuvlig natt och morgon jag haft. Mina drömmar inatt har varit så roliga, haha. Har haft jättejobbiga mardrömmar de senaste nätterna, så det var skönt med lite omväxling. Jag skrattade till och med i sömnen imorse så jag väckte Stefan. Han tyckte det lät så härligt att han började pussa på mig en miljon gånger. Jag vaknade så lycklig. Med ett härligt skratt och mys med älsklingen. Trodde verkligen att jag hade försovit mig. Men klockan var bara 6. Vi låg kvar i sängen ett bra tag och sen kom vi upp vid halv 7 och hade en mysig frukost tillsammans. Helt underbart! Trots det så har jag sjukdomskänsla över mig idag. Mår lite illa, är trött, frussen och känner lite i halsen också. Men det försvinner förhoppningsvis och jag är glad idag ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar