torsdag 3 februari 2011

Update

Hej gott folk! Jag har fullt upp just nu med plugg, jobb och en massa annat som måste fixas innan Thailand. Herregud vilken stress. I Söndags var vi hembjudna på middag på Östermalm hos Stefans pappa Jonas och hans Monica. Känns som om det var igår, men tiden går fort när man har kul. Vi blev bjudna på trerätters och allt var så fantastiskt gott! Skoja inte! Jag får rysningar bara jag tänker på varmrätten vi åt. Hehe. Nu ska vi ut och äta middag med hans mamma. Det blir indiskt och jag är så hungrig! Bjuder på några fina och flummiga bilder på oss från nyårsafton som jag är glad över att jag har kvar. Fick en ny dator i julklapp som jag råkade ladda in något konstigt program så min dator ville inte vara med längre. Var rädd för att behöva ominstallera hela datorn. Men igår gjorde jag en systemåterställning och nu funkar den galant igen och jag fick behålla alla mina dokument :) Måste komma ihåg att spara över allt på någon av mina andra hårddiskar!

Nu har jag även bokat tid hos en tjej som heter Deniz på Corinne&Friends i Sturegallerian som ska fixa mitt hår på förmiddagen nästa fredag. Längtar!

Hoppas ni har det bra där ute. Puss o kram.

2 kommentarer:

  1. Åhåå, härligt att fixa håret!! Du kommer bli superfin! Jag måste också, haha, fyfasiken, men ska försöka vänta tills efter Thai. :))

    SvaraRadera
  2. Ja!! Det ska bli så skönt att äntligen få fixa håret. Hon verkar grym också! =)

    SvaraRadera