tisdag 15 februari 2011

Bangkok




Heej! Nu är vi på hotellet i Bangkok och klockan är 16.27, ska efter det här gå träna på hotellet. Gillar det här hotellet skarpt! Vi landade ca 18.00 igår alltså en halvtimme tidigare än planerat. Sen tog vi taxi till hotellet och tog roomservice. Det var så sjukt gott att få äta äkta stark thaimat. Känns helt overkligt att vi är här. Måste nypa mig i armen för att fatta att vi är i paradiset. Men samtidigt känns det som vi kommit hem igen. Det är så varmt och älskar det fuktiga klimatet. Mina torra händer är redan ett minne blott. Älskar människorna och allt! Flyget till Peking var jättestort och vi hade tur som fick tre sittplatser. Så jag låg som en prinsessa på två säten i Stefans mysiga famn. Däremot var flyget från Peking till Bangkok av det minsta slaget. Köpte mig en parfym från Vera Wang på flygplatsen som kallas för Princess, sååå god doft! Men resan gick finfint! Nu har vi precis varit på MBK och kollat runt bland affärerna, köpt en intrenetsticka så vi kan sitta på internet överallt, käkat salladsbuffé på Sizzler och fixat thainummer. Nu ska vi gå ner till poolen och ta ett dopp sen blir det träning. Vi ses snart igen och hoppas ni har det bra! :)

Grattis i efterskott till världens bästa Sara!!

1 kommentar:

  1. Haha, vad söta ni är! Grymt att höra att ni har det superduper! :D:D
    Tack fina du, min dag var fantastisk, hihi.
    Vi hörs! Kram

    SvaraRadera